top of page

Rast(em)

Menjava službe je po neki raziskavi na tretjem mestu najbolj stresnih dogodkov, ki lahko doletijo posameznika. Takoj za ločitvijo od partnerja in selitvijo. Tokrat sem si omenjeni stres izbrala sama. Zavestno. Po dolgem in tehtnem razmisleku, tudi z nekaj tesnobe v srcu. Ker nikoli nisem bila človek, ki bi bil navdušen nad spremembami.

Vsak od nadrejenih mi je na moji poklicni poti nekaj dal. Nekateri samozavest, obilico pohval in visokoletečih obljub, drugi zavedanje, da se moram postaviti zase. Sem in tja kdaj občutek manjvrednosti, trepljanje, pa trohico nepoštenosti, ki je zabolela, a odšla v pozabo.

Nekateri so mi poklonili lekcije, ki sem jih za zmeraj shranila v spomin in jih privlečem v misel, ko je hudo - ker se tako spomnim, da sem marsikaj hudega že doživela in preživela in me stvar, ki bi koga potrla, več niti ne gane.

Spet drugi so me naučili, da je pomembna pohvala - ne najbolj pomembna, a pomembna zelo. Ker s tem pokažeš, da opaziš posameznika, njegov trud, ideje, talent in pripravljenost. In naučiš se hkrati, da na drugi strani graja ni nujno nekaj slabega, pač pa ponudi priložnost za rast - takšno in drugačno. Vsaka je dobra že s tem, da je.

Vsak, čisto vsak kolektiv mi je pustil sledi v srcu in mi naklonil nekaj prijateljstev, ki bodo trajala vse življenje. In vsak, čisto vsak nadrejeni mi je dal ogromno znanja, ki sem ga in ga še bom s pridom uporabljala na moji nadaljnji poklicni poti. In to je tisto, kar šteje.

Naj mi ne bo postlana preveč mehko, da ne zaspim, ta moja poklicna pot. Nič hujšega se mi ne more zgoditi, kot da zaspim v veri, da sem dobra. Ne, vedno sem lahko boljša, še boljša.

Grem. Veselo (na Delo).


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page