top of page

Kvote

Ljudi ne delim glede na spol. Delim jih na pametne in neumne, dobrosrčne in škodoželjne. Vztrajne in mlahave. Ni mi mar, ali je škodoželjna ženska ali je tak moški - lastnost karakterja je tista, po kateri cenim posameznika. Ali pač ne.

Razpredanje o ženskih kvotah v politiki mi je zato popolnoma nepotrebno. Niti ene ministrice za kulturo se ne morem spomniti, ki bi svoje delo opravljala dobro. Ministrica za zdravje je po mojem mnenju ena (naj)slabših v dobrih dvajsetih letih te države, pa niti slučajno ni slaba zato, ker se (pre)močno liči. Zato mi je vseeno, ali je oziroma bi stolček zasedla v visokih tigrastih petkah ali stopicala proti zaprisegi v nizkih lakastih čevljih.

Dejanja štejejo in ni jih veliko v parlamentu (žensk, namreč), na katere bi bila ponosna, da zastopajo moj spol (oziroma naj bi ga).

Menim, da duhovniki svojega dela ne opravljajo dobro zato, ker pripadajo močnejšemu spolu. Enako zanič (ali na drugi strani izjemni) bi bili lahko tudi v dolgem krilu. In kuharice, frizerke, čistilke, če omenim zgolj nekaj tipično "ženskih" poklicev, so lahko enako dobre z brki in kratkimi nohti.

Vseeno mi je, ali me v ordinaciji sprejme ženska zdravnica ali njen moški kolega, da mi le posveti dovolj časa in mi poskuša pomagati. Prav tako ne gledam na to, kdo mi streže v trgovini z gradbenim materialom – če so človeka v tej stroki zaposlili, od njega pričakujem profesionalnost in znanje. Samo to; nič več, a tudi nič manj.

Talent in motivacija sta tista, ki delata razliko in spet - dejanja.

Abotnost, plehkost, nerazgledanost, vse to so lastnosti, ki jih mirno lahko pripišemo obema spoloma, zakaj bi torej morali na vsak način zakonsko utemeljevati število žensk, ki jih bodo stranke uvrstile na svojo listo? Le zato, ker drugače ženske sploh ne bi prišle v poslanske klopi?

Lepo vas prosim - če neimenovana podpiše nek dokument, ne da bi ga sploh prebrala, si svetega hrama demokracije ne zasluži. Z jajci ali brez. Dobesedno in v prenesenem pomenu. Posiljevanje z ženskimi kvotami v tem primeru nežnejšemu spolu dela le medvedjo uslugo.


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page