top of page

Najlepši seznam

Seznami. Še vedno me pomirjajo, seznami. Seznami za vsa razpoloženja, za različne priložnosti. In že nastaja tudi tisti najlepši, najbolj pričakovan, najdlje nastajajoč. V neskončnost sega.

Seznam poletnega čtiva. Barvit. Kot vedno.

Jo Nesbo – Ščurki (Ker je Harry junak z vsemi človeškimi lastnostmi. Ker hrepeni, ljubi, čaka, vara, ker pije in kadi. In je junak, ki posluša metal. )

Bruce Springsteen – Avtobiografija (Čaka me že od knjižnega sejma. Čaka potrpežljivo. Čaka na poletje, na plažo. Čaka na mir in tišino.)

Fredrik Backman – Tu je bila Britt-Marie (Če bo pol tako dobra kot pobegli stoletnik in nenadkriljivi Hendrik iz doma za ostarele, bo nasmeh širok in zaupanje v skandinavske pisatelje še večje.)

Drago Jančar – In ljubezen tudi (Ker se mi je s To noč sem jo videl zasidral v srce in bo tam ostal za vedno))

Christopher Clark – Mesečniki (Ta bo izlet v neznano. Mogoče me preseneti, kdo ve.)

Curtis Sittenfeld – Za oženit (Ob dvestoletnici smrti Jane Austen so v moderno življenje pahnili nekaj njenih najbolj znanih junakov. Gospod Darcy kot nevrokirurg? Zveni obetavno.)

Dva tedna oddiha ne bosta dovolj, se strinjam. A torba je velika, brisačo potrebujem zgolj eno, tudi s parom natikač bom preživela. Da bi na drugi strani vzela eno knjigo? Eno samo?

Kar zmrazi me ob tej misli …


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page