top of page

Véliki obračun

Blog Iz Idrije z »ljubeznijo« je luč sveta ugledal marca lani. Čudno, sedaj že pišem lani, pa je leto staro komaj nekaj dni. Blog je nastal kot želja, kot potreba po prostoru za ustvarjanje. Že nekaj časa namreč ugotavljam, da je pisanje lahko prav samosvoja terapija. Na trenutke (tudi) izjemno učinkovita. Blog je skratka nekaj, kar je čisto samo moje.

Do tega trenutka je stran zabeležila skoraj 6.000 obiskov. Precej lepa številka za začetnico, se mi zdi. Od marca do decembra je moj ustvarjalni kotiček prinesel točno 44 objav. Najbolj bran prispevek je bila zgodba o čudoviti gospe z Dolenjske, poosebljeni pozitivi in nenadkriljivem viru navdiha. Na ta zapis sem tudi sama najbolj ponosna, ker je zahteval precej raziskovanja, priprav, časa in truda. Upam in želim si, da bo takih zgodb tudi v letu 2017 veliko. Veliko! Ne bi več rada pisala o revščini, nizkotnosti, nesreči, neuslišanih željah.

V prihajajočih zapisih bi si resnično želela malce več optimističnih zgodb na eni, pa tudi poguma, da zapišem tiste najbolj črne, na drugi strani. Ostajam realistka, vem, da naslednjih dvanajst mesecev ne bo (samo) čudežnih. Vse omenjeno bo žal še vedno tu, na nas je samo, kako močno se bomo trudili, da bi poskušali vse minimalizirati. Prisluhniti najprej sebi in nato še sočloveku.

Ustvarjanje kratkih, bolj ali manj učinkovitih zapisov je po eni strani, kot sem že omenila, precej terapevtsko delo, po drugi pa me sili, da gledam na svet z odprtimi očmi. Sili me, da opazujem, berem, se učim, premlevam. Ker se zgolj iz vsega tega lahko rodi nekaj ubranih črk na papirju, ki jih svetu ponudim vsak petek. Verjeli ali ne, čisto navadna spletna stran me je naučila tudi, da se je kdaj dobro ugrizniti v jezik, stvar prespati in predihati ter svoja prepričanja šele nato deliti s svetom.

Naj bo leto, ki se je pravkar rodilo, milostno z vami. Ne ustrašite se izzivov, ki jih bo položilo pred vas. Z izzivi rastemo. Strah, naj bo majhen ali velik, nas dela močnejše. Hvala vam za vseh 5 tisoč in nekaj obiskov. Hvala za vse odzive, pisane in črno bele, eno- in več vrstične, za lepe želje in spodbudna trepljanja. Hvala za vse pohvale in graje.

Brez skrbi, navednice bodo ostale tudi v 2017. Ljubezen in ostro pero pa tudi.


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page