top of page

Draga vlada!

Ne zaupam ti več. Postala si mi skrajno nesimpatična! Ne zaupam tvoji ministrici za delo, ne zaupam klovnastemu zunanjemu ministru, ne zaupam glavnemu gospodarstveniku! Tvojim ministrom! Tvojim, razumeš? Že nekaj časa to namreč niso več moji ministri. Ob večini teh gospodov s pobeljenimi zobmi in gospodičen v Diorjevih krilcih se mi obrača želodec. Zato niso moji, čeravno naj bi delovali tudi zame, v mojo korist.

Ljuba vlada. Ni mi všeč, da sredi poletnih dopustov za zaprtimi vrati kuješ spremembe zakonov, ki bi precej boleče sunili v delavčevo realnost. Delavec. Še pomniš, kaj pomeni ta beseda? To smo tisti, ki smo te volili. Tisti, ki smo te postavili tja, kjer si. To smo tisti, ki ti vsakega petega v mesecu navržemo par tisočakov. Spremenila bi zakon, da nas bodo lahko vrgli na cesto zaradi pomanjkanja zaupanja? Zaradi medsebojnega neujemanja? Tvoja Anja sploh razume, kaj to pomeni?!?

Ne, ne tečnarimo venomer, da so zgolj delavci tisti, ki bi jih morali ščititi. Delodajalec mora imeti vse pravice, da se reši nekoga, ki izkorišča sistem, ki dela slabo, če sploh. Podpišem, vsekakor. Rada delam, zelo rada in na pamet mi ne pride, da ne bi od sebe dajala vsega, kar zmorem in znam. Ampak realnost ni nikoli zgolj črna ali bela. Odnos delodajalec-delavec prinese vsak dan množico barvnih odtenkov. In zlorab, kršitev je veliko, vlada. Boleče veliko. Se mi jih sploh splača naštevati? Vsa neplačevanja prispevkov, odsotnosti plač? Izjav, naj ti plačajo bencin za prevoz na delo starši, ker imajo čisto dovolj denarja?

Od leta 2013 je odpuščanje v Sloveniji postalo fleksibilnejše od povprečja v Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj. Pogodba za nedoločen čas že dolgo ne zagotavlja več vstopnice oz. garancije za mirno in varno upokojitev. In prav je tako. Zgolj motiviran delavec bo dal od sebe samo najboljše. A se ti morda zdi, vlada, da je možnost odpuščanja na podlagi nesimpatičnosti primeren ukrep, dobra motivacija?!? Si res tako neumna?

Če bi ti sama čutila, draga vlada, da s tem predlogom zakona na vrata volivcev lahko trkaš s ponosom, bi to počela. Stavim! Vsi mediji bi bili polni tvoje samohvale. Tako pa to počneš potuhnjeno. In zaradi tega ti ne zaupam. To me sili v obrambni položaj. Žal je (za zdaj) zgolj pero moje orožje.


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page