top of page

Sreča je, ko se delo dobro opravi

Ste kdaj podprli kakšno stvar in pri tem imeli občutek, da gre za nekaj resnično dobrega? Za nekaj posebnega, edinstvenega? Ste?

Potem boste razumeli, kako je biti del odlične ekipe, ki dela. Ki dela res kvalitetno. O festivalu Sozvočje Primorske zgolj nekaj besed. Ker boste morali biti zraven, da bi (u)videli, da gre za dobro stvar. Pa ne pišem v superlativih zato, ker sem mali delček ustvarjalnega procesa, ne. V presežkih bi pisala tudi, če bi prišla v idrijsko Topilnico na nastop tistih dveh, ki pišeta poezijo, kot naključna obiskovalka.

Navezana sem na svoje domače okolje, vem, kaj bi lahko ponudilo prebivalcem. In vem tudi, da to isto okolje še zdaleč ne izkorišča vseh svojih potencialov. Sozvočje Primorske, glasbeni festival, ki združuje kulturne in naravne znamenitosti z območij Cerknega, Idrije in Tolmina z največjimi slovenskimi glasbeniki in poeti, je barvica, ki bo (skoraj zagotovo) pobarvala kulturno sivino tega prostora. In to mi je všeč.

Nekaj odličnih slovenskih glasbenikov bo vsak mesec na edinstvenih lokacijah ponudilo svoj glas in svoje stihe izbranemu občinstvu. Pred nekaj dnevi sta Mi2 otvorila festival z nastopom v pred kratkim odprti Topilnici in na podestu 7. nadstropja nekdaj sive in neugledne stavbe, visoko nad tlemi, me je prešinilo, kakšne bisere skrivajo naša mala mesteca.

Če ste uvod v Sozvočje Primorske zamudili, lahko dušo pokrpate 5. aprila, ko na Kosmačevo domačijo na Slapu ob Idrijci prihaja Severa Gjurin. Ciril bi je bil vesel, prepričana sem v to. Maja bo v cerkljanskem muzeju nastopil Iztok Mlakar, romantični blues za dva boste 7. junija odkrivali z Matevžem Šaleharjem – Hamom na Vrsnem, Morda ste že bili v Gregorčičevi rojstni hiši, a zna biti, da boste tudi na Simonove stihe pogledali z drugačnimi očmi. Ditka bo z verzi Ferija Lainščka 6. septembra pozdravila jesen na Bevkovi domačiji v Zakojci, festival pa se v Idrijo ponovno vrne 4. oktobra, ko bo v jašku Frančiška nastopil Drago Mislej – Mef. Da, v jašku Frančiška. Prav ste prebrali.

Sem že omenila, da je resnično nepopisno prijeten občutek, ko si del nečesa … nečesa … ja, nečesa dobrega.


Najnovejše
Starejše objave
bottom of page